ROMÂNIA
Asociaţia Cadrelor
Militare
de Căi Ferate şi
Transporturi
(A.C.M.C.F.Tp.)
S T A T U T
U L
ASOCIAŢIEI
CADRELOR MILITARE
DE CĂI
FERATE ŞI TRANSPORTURI
BUCUREŞTI
- 2002 -
Prin Protocolul nr.172 din
20.05.1997, Asociaţia Cadrelor Militare de Căi Ferate şi Transporturi (A.C.M.C.F.Tp) este
afiliată la Uniunea Naţională a Cadrelor Militare în
Rezervă şi în Retragere (U.N.C.M.R.R.) cu menţinerea
independenţei şi personalităţii sale juridice.
I. PRINCIPII
GENERALE
ART. 1 Asociaţia Cadrelor
Militare de Căi Ferate şi
Transporturi (A.C.M.C.F.Tp.), constituită în conformitate cu prevederile
Constituţiei României şi a celorlalte legi în vigoare, este o
organizaţie obştească,
apartinică, nonprofit şi independentă, reprezentând
asocierea voluntară a cadrelor militare de toate armele care au activat sau
activează încă în unităţile şi formaţiunile
militare de căi ferate şi transporturi.
Prin unităţi şi
formaţiuni militare de căi ferate şi transporturi se
înţeleg:
a)
Organele centrale şi teritoriale de transporturi militare;
b)
Fosta Brigadă de Căi Ferate, unităţile şi
formaţiunile militare din subordinea acesteia.
c)
Secţiile, serviciile, birourile, compartimentele, colectivele din
învăţământul militar şi alte structuri de specialitate din
organigramele Ministerului Apărării, ale altor ministere şi
instituţii.
ART.2. Asociaţia este
persoană juridică de drept
privat fără scop patrimonial, înscrisă la judecătoria
Sectorului 1 din Municipiul Bucureşti prin HOTĂRÂREA din 4 iulie 2002 (Dosar nr. 345/PJ/2002).
Ea reprezintă interesele
sociale, materiale şi culturale ale membrilor săi în relaţiile
cu autorităţile publice, precum şi cu alte instituţii
şi organizaţii.
ART.3. A.C.M.C.F.Tp poate
stabili legături de afiliere, asociere sau colaborare cu Uniunea
Naţională a Cadrelor Militare în Rezervă şi în Retragere,
cu alte asociaţii similare, cu fundaţii umanitare, cultural-istorice
şi profesionale, dar numai cu menţinerea independenţei şi a
personalităţii sale juridice.
Asemenea legături trebuie
aprobate de Conferinţa Asociaţiei, la propunerea Consiliului Director.
ART. 4. Sediul A.C.M.C.F.Tp se află în Municipiul Bucureşti,
Sectorul 1, Strada Grigore Cobălcescu, nr.28 sc. A, parter,
camera 1.
Activităţile
Asociaţiei se vor desfăşura la sediu, la Cercul Militar
Naţional, la Muzeul Militar Naţional, la Regionala C.F.R.
Bucureşti sau în una dintre unităţile şi formaţiunile
militare de căi ferate şi transporturi (cu aprobarea
comandanţilor sau şefilor acestora).
II. SCOPURILE ASOCAŢIEI CADRELOR MILITARE DE
CĂI FERATE ŞI TRANSPORTURI (A.C.M.C.F.Tp.)
ART.5 A.C.M.C.F.Tp
cultivă şi dezvoltă tradiţiile armatei române, trupelor de
căi ferate şi ale organelor de transporturi militare în timp de pace
şi război, în strânsă relaţie cu istoria căilor ferate
române.
Participă la educarea
generaţiilor tinere în spiritul dragostei faţă de patrie, imnul
de stat şi drapelul ţării, trecutului glorios al poporului român
şi tradiţiilor armatei, precum şi cultului faţă de
eroii şi veteranii armei de căi ferate.
Contribuie la informarea şi
educarea cadrelor militare în rezervă şi în retragere pentru a fi în
măsură, la nevoie, să pună cunoştinţele şi
experienţa lor în slujba apărării independenţei, suveranităţii
şi integrităţii teritoriale a României.
ART. 6. Asociaţia
militează pentru menţinerea şi dezvoltarea legăturilor
colegiale, prieteneşti şi de camaraderie între cadrele care au lucrat
în unităţile şi formaţiunile militare de căi ferate
şi transporturi, precum şi între acestea şi cele din activitate.
Ţine legătura cu
unităţile şi formaţiunile militare de căi ferate în
vederea organizării şi desfăşurării unor
activităţi cu sprijinul acestora.
ART. 7. Asociaţia
acţionează în condiţiile legii pentru asigurarea protecţiei
sociale a membrilor şi familiilor cadrelor militare de căi ferate
şi transporturi, menţinerea şi apărarea demnităţii
acestora, precum şi asistenţă în caz de boală sau deces, pe
baza principiului solidarităţii.
Desfăşoară,
potrivit prevederilor legale, acţiuni concrete pentru obţinerea unor
drepturi specifice cadrelor militare în rezervă şi în retragere ce
provin din unităţile şi formaţiunile militare de căi
ferate şi transporturi: permise de călătorie pe calea
ferată, încadrarea în grupa II-a de muncă începând cu anul 1956,
acces la casele şi staţiunile de tratament şi odihnă ale
Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei,
participarea la excursii în ţară şi în străinătate
şi alte activităţi organizate de „C.F.R”
ART.8. În vederea îndeplinirii
scopurilor propuse A.C.M.C.F.Tp va folosi următoarele căi:
8.1. Menţinerea
legăturii şi colaborarea cu unităţile şi
formaţiunile militare de căi ferate şi transporturi pentru
participarea veteranilor şi a unor cadre în rezervă şi în
retragere la activităţi importante: primirea recruţilor,
jurământul militar, ziua unităţii, aplicaţii demonstrative
şi exerciţii tehnice, depuneri de coroane, schimburi de
experienţă, simpozioane, întâlniri jubiliare ale promoţiilor de
absolvenţi ai Şcolilor Militare, Academiei de Înalte Studii Militare
şi cursurilor postacademice, aniversarea diferitelor zile festive, etc.
8.2. Colaborarea cu Uniunea
Naţională a Cadrelor Militare în Rezervă şi în Retragere,
cu alte asociaţii şi fundaţii prevăzute la art. 3, pentru
asigurarea sprijinului necesar finalizării preocupărilor comune.
8.3. Organizarea periodică
de întruniri ale membrilor asociaţiei cu participarea unor cadre active de
căi ferate pentru revedere şi schimburi de idei, pentru
evidenţierea rolului şi contribuţiei trupelor de căi ferate
şi organelor de transporturi militare, atât în timp de pace, cât şi
la război, la refacerea, construirea, dezvoltarea şi modernizarea
reţelei feroviare şi la organizarea transporturilor militare;
8.4. Sprijinirea membrilor
Asociaţiei în redactarea unor memorii, lucrări de istorie, studii
şi analize, alte lucrări cu subiecte din activitatea
desfăşurată de aceştia în timp de pace sau război. Prezentarea
acestor lucrări la reuniunile membrilor asociaţiei, în
unităţile militare şi pe măsura posibilităţilor,
publicarea lor în presa militară şi civilă centrală şi
locală;
8.5. Studierea în continuare a
materialelor din arhive şi completarea istoricului trupelor de căi
ferate, a organelor de transporturi militare şi a Muzeului Armei de
Căi Ferate cu documente, materiale şi activităţi ale unor persoane
cu merite importante în evoluţia armei căi ferate şi
transporturi militare;
8.6. Participarea, la cerere
şi în limita posibilităţilor, la schimburi de
experienţă şi redactarea unor regulamente (instrucţiuni) de
specialitate, la solicitarea cadrelor active;
8.7. Marcarea unor momente
importante din trecutul trupelor de căi ferate şi organelor de
transporturi militare prin plăci comemorative, efigii, basoreliefuri
şi monumente la locurile însemnate din istoria armei;
8.8. Organizarea unor
acţiuni atractive de petrecere a timpului în aer liber pentru membrii
Asociaţiei şi familiile lor;
8.9. Alte activităţi
specifice cadrelor militare (active şi în rezervă) de toate gradele
şi toate vârstele din asociaţie (jocuri de club, plimbări în
parcuri, aniversarea lunară a zilelor de naştere, etc.).
III. MEMBRII
A.C.M.C.F.Tp.
ÎNDATORIRI
ŞI DREPTURI
ART.9. A.C.M.C.F.Tp cuprinde
membri titulari şi membri de onoare.
9.1. Membrii titulari sunt proveniţi din rândul generalilor,
ofiţerilor, maiştrilor militari, subofiţerilor de toate armele
şi salariaţilor civili care au activat sau activează încă în
unităţile şi formaţiunile militare de căi ferate
şi transporturi, care recunosc Statutul Asociaţiei şi
solicită individual, în scris, calitatea de membru.
Calitatea de membru se
acordă de Consiliul Director al Asociaţiei, respectiv birourile
filialelor componente şi se dovedeşte cu carnetul de membru
(legitimaţie tip).
Asociaţia lasă
liberă opţiunea membrilor săi pentru a participa la una sau mai
multe asociaţii ale pensionarilor militari, potrivit dorinţelor
şi intereselor proprii;
Calitatea de membru al A.C.M.C.F.Tp
se pierde la cererea personală a acestuia şi când se constată
neplata cotizaţiei timp de 12 luni. Ridicarea calităţii de
membru se constată sau se hotărăşte, după caz, de organele
care au aprobat acordarea acesteia. Împotriva hotărârii de ridicare a
calităţii de membru se poate face apel la Conferinţa anuală
a A.C.M.C.F.Tp.
9.2. Membrii de onoare sunt consideraţi toţi veteranii de
război din Arma Căi Ferate. Calitatea de membru de onoare se
acordă de Conferinţa A.C.M.C.F.Tp., la propunerea Consiliului Director
(filialelor), persoanelor care s-au remarcat prin contribuţii importante
la sprijinirea Asociaţiei pentru realizarea scopurilor sale.
Membrii de onoare pot lua parte,
ca invitaţi, la activitatea Asociaţiei şi nu au obligaţia
de a plăti cotizaţia de membru şi taxa de înscriere.
ART.10. Îndatoririle membrilor A.C.M.C.F.Tp. sunt următoarele:
10.1. Să participe după
posibilităţi şi cu bună credinţă la
acţiunile Asociaţiei pentru realizarea scopurilor menţionate în
capitolul 2 al Statutului;
10.2. Să respecte şi
să îndeplinească prevederile Statutului Asociaţiei,
hotărârile Conferinţei şi sarcinile primite de la organele de
conducere. În cazul alegerii în organele de conducere, să acţioneze
cu simţ de răspundere, competenţă, operativitate şi
spirit de prevedere;
10.3. Să-şi exprime
când consideră necesar, punctele de vedere şi propunerile cu privire
la îndeplinirea prevederilor Statutului, obiectivelor şi acţiunilor
stabilite;
10.4. Să participe activ la
întrunirile Asociaţiei şi filialelor, să cotizeze potrivit
reglementărilor şi să atragă noi membri în rândurile
Asociaţiei (filialei).
ART.11. Drepturile membrilor A.C.M.C.F.Tp sunt următoarele;
11.1. Să aleagă şi
să fie ales în organele de conducere ale Asociaţiei (filialei);
11.2. Să contribuie prin
propuneri şi activitate personală la luarea hotărârilor,
inclusiv la elaborarea documentelor de organizare (planuri, programe etc.)
şi ducerea lor la îndeplinire;
11.3. Să fie consultaţi
în toate problemele care privesc activitatea Asociaţiei (filialei);
11.4. Să fie informaţi
oportun asupra demersurilor şi activităţilor organelor de
conducere ale Asociaţiei şi filialelor;
11.5. Să se adreseze
conducerii Asociaţiei şi filialelor pentru a fi sprijiniţi în
rezolvarea unor probleme personale şi obţinerea unor drepturi ce li
se cuvin legal;
11.6. Să beneficieze de
protecţia Asociaţiei, de sprijinul moral şi material, în raport
cu posibilităţile acesteia.
ART. 12. Membrii Asociaţiei,
cadre militare active, vor participa la acţiunile A.C.M.C.F.Tp. în
funcţie de posibilităţi şi cu acordul şefilor lor.
IV. STRUCTURA
A.C.M.C.F.Tp
ART. 13. A.C.M.C.F.Tp.
funcţionează în Garnizoana Bucureşti.
13.1. În garnizoanele în care
există sau au fost unităţi şi formaţiuni militare de
căi ferate şi transporturi se pot înfiinţa filiale ale A.C.M.C.F.Tp.
13.2. Filialele aplică
prevederile Statutului A.C.M.C.F.Tp. la specificul garnizoanei respective.
13.3. Filialele se
înfiinţează prin hotărârea Conferinţei Asociaţiei
dacă în garnizoana respectivă sunt cel puţin 3 cadre militare de
căi ferate şi transporturi;
13.4. Activitatea filialei este
condusă de un birou format din preşedinte, vicepreşedinte
şi secretar (este şi trezorier).
13.5. Filialele A.C.M.C.F.Tp. pot
dobândi personalitate juridică, în conformitate cu legea.
ART. 14. Organele de conducere
ale A.C.M.C.F.Tp. sunt: Conferinţa Asociaţiei, Consiliul Director
şi Comisia de Cenzori.
14.1. Organele de conducere
îşi desfăşoară activitatea şi adoptă
hotărâri în mod democratic, pe bază de vot deschis.
Hotărârile organelor de
conducere, luate în mod statutar, sunt obligatorii pentru toţi membrii
Asociaţiei şi filialelor teritoriale indiferent de poziţia
personală;
14.2. Sunt statutare
Conferinţele la care sunt prezenţi cel puţin 50% plus unu din
numărul celor prevăzuţi să participe la aceste
activităţi.
Sunt valabile hotărârile
luate cu votul pozitiv a cel puţin 50% plus unu din numărul celor
prezenţi, în afară de cazurile când în statut se prevede în mod
expres altfel;
14.3. Dezbaterile şi
confruntările de opinii privind conducerea Asociaţiei şi filialelor
sale şi modalităţile de acţiune în vederea îndeplinirii
scopurilor stabilite se vor caracteriza prin deplină camaraderie,
politeţe militară şi respect reciproc;
14.4. Preşedinţii
(vicepreşedinţii) filialelor teritoriale prezenţi la
Conferinţa A.C.M.C.F.Tp. au drept de vot egal cu numărul membrilor
filialei pe care o reprezintă, dacă acestea au achitat cotizaţia
la zi şi au vărsat în contul asociaţiei cota parte
stabilită în prezentul statut.
ART. 15. Conferinţa A.C.M.C.F.Tp. se convoacă, de regulă,
anual şi are următoarele atribuţiuni :
15.1. Dezbate şi aprobă
Statutul Asociaţiei şi modificările propuse la Statut;
15.2. Alege preşedintele Asociaţiei,
Consiliul Director şi Comisia de cenzori;
15.3. Analizează,
evaluează şi concluzionează asupra activităţii
desfăşurate de Consiliul Director;
15.4. Ascultă raportul
execuţiei bugetare şi raportul comisiei de cenzori şi
aprobă descărcarea de gestiune a Consiliului Director al
Asociaţiei;
15.5. Aprobă planul anual de
activitate al Asociaţiei şi bugetul de venituri şi cheltuieli;
15.6. Hotărăşte
acordarea titlului de “membru de onoare” al A.C.M.C.F.Tp;
15.7. Hotărăşte afilierea
la alte uniuni şi asociaţii, prevăzute la art. 3 din Statut;
15.8. Hotărăşte
valoarea anuală a taxei de înscriere şi a cotizaţiei de membru.
ART. 16. Între conferinţe,
Asociaţia este condusă de un Consiliu Director, ales prin vot deschis
pentru un mandat de trei ani.
16.1. Consiliul Director va fi format din
preşedinte, secretar general, trei vicepreşedinţi, secretar
executiv, trezorier, 4-6 membri şi 2-4 membrii supleanţi.
16.2. Preşedinţii
filialelor teritoriale fac parte, de drept, din Consiliul Director al
Asociaţiei. Participarea acestora la întrunirile Consiliului este
facultativă, în funcţie de posibilităţile financiare ale fiecărei
filiale;
16.3. Votul
preşedinţilor filialelor teritoriale se iau în seamă numai în
situaţia în care aceştia sunt prezenţi la şedinţele
respective ale Consiliului A.C.M.C.F.Tp
16.4. Membrii A.C.M.C.F.Tp.,
propuşi şi aleşi în organele de conducere sau diferite colective
de lucru, trebuie să-şi declare public acceptul şi dorinţa
de a munci în aceste organisme;
16.5 La fiecare
şedinţă a Consiliului Director şi a Biroului executiv se
redactează proces verbal semnat de toţi cei prezenţi la
activitatea respectivă.
ART. 17. Consiliul Director al Asociaţiei se întruneşte de
regulă trimestrial şi are următoarele atribuţiuni:
17.1. Asigură organizarea
îndeplinirii hotărârilor Conferinţei Asociaţiei cu respectarea
prevederilor Statutului;
17.2. Întocmeşte planul
anual de activitate şi planul anual de venituri şi cheltuieli, pe
care le supune spre aprobare Conferinţei Asociaţiei;
17.3. Convoacă
Conferinţa A.C.M.C.F.Tp. şi organizează conducerea
lucrărilor acesteia;
17.4. Convoacă reuniunile
Asociaţiei şi asigură buna lor desfăşurare;
17.5. Ţine evidenţa
membrilor Asociaţiei, înscrie noi membri şi asigură convocarea
acestora la toate activităţile prevăzute în plan;
17.6. Prezintă anual raport
de activitate în faţa Conferinţei Asociaţiei şi la trei ani
dare de seamă asupra întregii activităţi desfăşurate
în perioada mandatului;
17.7. Rezolvă problemele
curente între Conferinţele Asociaţiei;
17.8. Sprijină activitatea
filialelor din Bucureşti şi alte garnizoane;
17.9. Acţionează pentru
dobândirea şi menţinerea unor drepturi specifice ce decurg din
activitatea cadrelor militare în serviciul Căilor Ferate Române;
17.10. Ţine legătura cu
unităţile şi formaţiunile militare de căi ferate
şi transporturi, organizează participarea la acţiuni comune cu
acestea şi participă la dezvoltarea muzeului armei şi camerelor
tradiţiilor de luptă;
17.11. Organizează
participarea membrilor Asociaţiei la ceremoniile religioase şi
militare ocazionate de decesul unor camarazi şi a diferitelor
comemorări;
17.12. Face propuneri de
înaintare în grad a celor mai merituoşi membrii ai Asociaţiei, cadre
militare în retragere, pe baza activităţii desfăşurate
anterior pensionării şi ca membrii în A.C.M.C.F.Tp, potrivit
dispoziţiilor legale existente;
17.13. Organizează încasarea
cotizaţiei de membru, donaţiilor şi a taxei de înscriere,
depunând sumele respective, în conturi bancare şi certificate de depozit
cu dobânzi avantajoase;
17.14. Constituie şi
păstrează arhiva A.C.M.C.F.Tp
ART.18. Conducerea curentă a activităţii Asociaţiei se
exercită de Biroul executiv al
Consiliului Director, care se compune din preşedintele, secretarul general,
vicepreşedinţii, secretarul executiv şi trezorierul acesteia;
Biroul executiv se
întruneşte, de regulă, odată pe lună şi rezolvă
problemele curente ale Asociaţiei.
ART.19. Reprezentarea
Asociaţiei se face de către preşedinte sau secretarul general, iar
în lipsa acestora de un vicepreşedinte stabilit în şedinţa
Biroului executiv al Consiliului Director.
19.1. Membrii Consiliului Director
şi ai Comisiei de cenzori îşi desfăşoară activitatea
fără retribuţie, pe bază de voluntariat. Aceştia pot
primi trimestrial, parte din cheltuielile efectuate cu transportul şi
convorbirile telefonice aşa cum sunt stabilite în planul anual de venituri
şi cheltuieli, în funcţie de posibilităţile
băneşti ale Asociaţiei;
19.2. Toate documentele emise de
Consiliul Director al Asociaţiei sunt semnate de preşedintele
acestuia, iar cele financiare sunt contrasemnate şi de trezorier (casier –
contabil).
CAP.V MIJLOACE
FINANCIARE ŞI MATERIALE ALE A.C.M.C.F.Tp
ART.20. Mijloacele financiare
şi materiale ale asociaţiei pot proveni din: taxa de înscriere,
cotizaţii şi contribuţii voluntare ale membrilor, donaţii,
sponsorizări sau legate, dobânzi şi dividende.
Aceste mijloace sunt gestionate
de un casier-contabil (trezorier), membru al Consiliului Director, potrivit
regulilor de gestiune financiar - contabile în vigoare.
ART. 21. Valoarea taxei de
înscriere şi a cotizaţiei lunare se stabileşte anual de
Conferinţa Asociaţiei şi este obligatorie pentru toţi
membrii titulari.
Cotizaţia stabilită
poate fi plătită integral la începutul anului sau trimestrial;
Solicitările de donaţii
şi sponsorizări se pot face numai de Consiliului Director pentru
acţiuni bine determinate cu documente oficiale şi respectarea
prevederilor legale;
Toate sumele încasate se depun în
cont bancar, certificate de depozit sau la C.E.C.
ART. 22. Din fondurile realizate
se pot folosi sume de bani pentru achiziţionarea unor furnituri de birou,
multiplicări de documente, servicii cu ocazia conferinţelor şi
reuniunilor, coroane şi jerbe la diferite ocazii, transport, convorbiri
telefonice, corespondenţă, taxe, confecţionarea diplomelor de
onoare sau de excelenţă, insignelor şi plachetelor omagiale,
invitaţiilor şi programelor, ajutorul în caz de deces, în
funcţie de posibilităţi şi alte nevoi ale Asociaţiei.
Situaţia veniturilor şi
cheltuielilor se prezintă la fiecare întrunire a Consiliului Director pe
baza extrasului de cont.
ART. 23. Din fondurile realizate
din taxa de înscriere şi cotizaţii, 85% rămân la fiecare
filială teritorială, iar 15% se varsă în contul bancar (C.E.C.)
al Asociaţiei, trimestrial, în primele 10 zile ale lunii următoare
trimestrului în care s-au făcut încasările.
CAP. VI
CONTROLUL ŞI VERIFICAREA
GESTIUNII
A.C.M.C.F.Tp.
ART.24. Verificarea modului de
realizare, păstrare şi folosire a bunurilor materiale şi
fondurilor Asociaţiei se face de către Comisia de cenzori.
Comisia de cenzori va avea trei membrii aleşi
de Conferinţa Asociaţiei, pe timp de trei ani, fiind preferaţi
acei care posedă cunoştinţe juridice si financiar - contabile.
Comisia de cenzori va funcţiona independent,
îngrijindu-se de respectarea legalităţii în activitatea consiliului
şi de cheltuirea judicioasă şi legală a fondurilor
băneşti.
Membrii Comisiei de cenzori pot
participa la întrunirile trimestriale, ordinare, ale Consiliului Director al A.C.M.C.F.Tp.
ART.25. Comisia de cenzori verifică trimestrial sau ori de câte ori
este nevoie, realizarea fondurilor şi utilizarea lor în conformitate cu
bugetul, cu respectarea prevederilor legale în vigoare şi cele statutare.
Consiliul Director este obligat
să pună la dispoziţia comisiei de cenzori toate documentele
solicitate pentru control şi să instituie un registru pentru
consemnarea verificărilor.
ART. 26. Anual, Comisia de
cenzori va prezenta un raport în faţa Conferinţei Asociaţiei odată
cu raportul sau darea de seamă prezentate de Consiliul Director.
VII. DISPOZIŢII
FINALE
ART. 27. Conferinţa
Asociaţiei va putea lua în discuţie şi hotărî asupra
patronului spiritual al A.C.M.C.F.Tp şi eventual, alegerea unui
preşedinte de onoare al acesteia.
ART. 28. Atribuţiunile
filialelor teritoriale vor fi elaborate de acestea şi apoi aprobate
fiecare separat de Consiliul Director al A.C.M.C.F.Tp
ART. 29. Statutul aprobat nu
poate fi modificat decât de Conferinţa Asociaţiei cu votul a
două treimi din membrii prezenţi.
ART.30. A.C.M.C.F.Tp se poate
dizolva prin hotărârea Conferinţei Asociaţiei, în sprijinul
acestei măsuri exprimându-se cel puţin două treimi din
numărul total al participanţilor cu drept de vot.
Fondurile Asociaţiei astfel
dizolvate, vor fi destinate ridicării de monumente, dezvelirii unor
plăci comemorative şi dezvoltării muzeului armei.
________ // _________
Prin
ÎNCHEIEREA în Şedinţa din Camera de Consiliu din 4 iulie 2002,
judecătoria Sectorului I al Municipiului Bucureşti a dispus admiterea
cererii formulate de noi privind denumirea asociaţiei, sediul acesteia,
statutul şi componenţa Consiliului Director (Dosar nr. 345/PJ/2002).